"ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ЯК ЗРОБИТИ ДІЄВИМ"
26 квітня, в ЗДО «Золотий ключик» №6, в рамках тематичних національно-патріотичних днів "З Україною в серці", методистом Кравчук А. М. було проведено коучинг «Плекаємо патріотів України» з метою: спонукати педагогів до пошуку умов, необхідних для плекання свідомих патріотів у дошкільному віці. Розширювати уявлення про розмаїття напрямів діяльності з соціально-громадянської компетентності в поєднанні з економічним та екологічним розвитком дітей дошкільного віку. Продовжувати розвивати творчий потенціал педагогів, комунікативні здібності, навички взаємодії у команді.
Під час заходу було обговорено актуальність найгостріших проблем, пов'язаних з вихованням патріотизму та формуванням соціально-громадянської свідомості дошкільників. Вступну частину коучингу розпочала директорка Балко О. О., яка виступила з доповіддю «Виховуємо патріотів – формування в дітей дошкільного віку соціально-громадянської компетентності» та побажала учасникам творчої і результативної діяльності. Методист Кравчук А. М. розкрила завдання і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі», що реалізуються з урахуванням системи особистісних цінностей, здібностей, потреб, інтересів, активності дітей дошкільного віку під час презентації «Введення дитини у світ людських взаємин – важливе завдання дошкільної освіти».
В ході подальшої роботи педагоги розділилися на три потужні центри «Економічний баланс», «Екологічний стиль життя» та «Українознавство». Кожна команда, скоординувавши дії, вирішували широке коло завдань: не лише виховання любові до рідного дому, сім'ї, дитячого садка, шанобливого ставлення до людини-трударя та результатів її праці, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальнонародних свят; а й економічної та екологічної, правової, політичної і моральної освіченості підростаючого покоління; дбайливому ставленню до природи, до природних ресурсів, виготовленню простих, але потрібних речей, як раціонально використовувати і витрачати кошти.
Педагогічний коучинг з патріотичного виховання довів свою ефективність та інноваційність під час роботи. Педагоги не лише навчилися чогось, а й передусім навчилися вчитися: отримувати, самостійно знаходити необхідні знання через особистісну мотивацію.