ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗБАР'ЄРНОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДІ
Умови створені в ЗДО №6 для організації освітнього процесу
з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП):
- індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням діагнозів дітей з ООП;
- використання відповідних форм і методів освітньої роботи (використання корекційних програм);
- психолого-педагогічний супровід;
- дотримання законодавчої бази по інклюзії:
- можливість введення посади асистента вихователя;
- доповнено класифікатор професій та їх передбачення Типовими штатними нормативами (1 асистент вихователя на 1 інклюзивну групу для організації корекційно-розвивальної роботи);
- визначені посадові обов'язки асистента вихователя;
- забезпечення соціального середовища у закладі для вирішення проблем інклюзивної освіти (всі педагоги намагаються створювати у закладі радісну і доброзичливу атмосферу, формують позитивне ставлення вихованців та їх батьків до дітей з ООП);
- відкритість освітнього закладу для відвідування дітьми з ООП (зміна поглядів, переконань, філософії, менталітету) усіх учасників освітнього процесу - дітей, батьків, педагогів, обслуговуючого персоналу, що є важливим для створення у закладі оптимального комфортного середовища;
- створення ресурсної кімнати в закладі дошкільної освіти (забезпечення відповідного оснащення та обладнання освітнього процесу).
Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладі дошкільної освіти - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з ООП: не дитина повинна підлаштовуватися під загальну систему навчання і виховання, а саму систему слід спрямовувати на задоволення потреб та інтересів кожної окремої дитини. Колектив закладу дошкільної освіти "Золотий ключик" №6 створює усі належні умови для виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
ІНКЛЮЗИВНА ГРУПА