ВПРОВАДЖУЄМО STREAM-ОСВІТУ
У ході останнього тижня лютого педагоги ЗДО «Золотий ключик» №6 повели вихованців у чарівну країну «Фракталія». Ознайомлення з фракталами допомогло малюкам не боятися відходити від стандартів, діяти без шаблонів, шукати і знаходити дивовижне в навколишньому, красу в математиці, відстоювати власні погляди, творити і фантазувати.
Ви запитаєте: «Що таке фрактали? І чи потрібні вони дітям?».
Безкінечний математичний візерунок, що складається з багатьох однакових або схожих частин, називається фракталом. Фрактали сприяють встановленню взаємозв’язків між красою навколишнього світу і математикою; ознайомлюють дитину дошкільного віку, як з математичними візерунками так і з нескінченно само подібними геометричними фігурами.
Діти вчаться:
- встановити взаємозв’язки між навколишнім світом та математикою;
- ознайомити з сенсорними еталонами кольором, формою, величиною, властивостями, математичними поняттями;
- вчити аналізувати форми предметів за допомогою кількох різних зразків;
- визначити можливості переміщення предметів у просторі;
- оцінювати пропорції предметів;
- виконувати дії, узагальнення, класифікації, порівняння і зіставлення.
Пошук фракталів приносить радість спілкування, відкриття творчості, пізнання нового, надихає на подальший пошук дивовижного навколо себе.
"Друзі для Сніговика" - зображення фракталів в аплікації.
(група "Сонечко", вихователь Романюк Л. М.)
"Сніжинка в гості завітала" - створення власної сніжинки за допомогою фракталів.
(група "Пізнайки", вихователь Жаборовська С. В.)
У гості до казки "Рукавичка" - використання елементів геометричних фракталів.
(група "Долоньки", вихователь Мокрицька В. В.)