ПІКЛУЄМОСЯ ПРО ПТАХІВ
Відповідно плану роботи на 2019-2020 навчальний рік та з метою збагачення знань педагогів, про використання інноваційних технологій з розвитку образного мовлення дошкільників, 13 лютого в ЗДО пройшов колективний перегляд заняття з художньої літератури та природи «Про птахів дбаємо – все про них знаємо». Вихователь Дудар М. А., з дітьми І середньої групи, продемонструвала як використання живих, анімаційних мнемотаблиць при вивченні напам’ять віршів полегшує і прискорює процес запам’ятовування, формує прийоми роботи з пам’яттю. Асоціативними позначеннями вихователь кодувала кожен рядок вірша. При такій діяльності спрацьовують не лише слухові, а й зорові аналізатори. Як розповіла Марина Анатоліївна, вона пише власні вірші для дітей та покладає їх на мнемотехніку, це своєрідний зоровий план, що допомагає дітям послідовно розповідати вірші, зберігаючи лексико-граматичне наповнення, розвивати мовлення. Педагог під час заняття вдало поєднала шість освітніх напрямків за альтернативною програмою “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”: Science. Природничі науки, або Подорож Всесвітом. Technology. Технології, або Таємничі перетворення. Reading + Writing. Читання і письмо, або Мандрівка до країни слів. Engineering. Інжиніринг, або Маленькі винахідники. Arts. Мистецтво, або Таємниці Дивосвіту. Mathematics. Математика, логіка, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур.
Спробуйте разом з дітками вивчити вірш за допомогою методики «мнемотехніка» та поділіться своїми враженнями. Вірш «Снігурі», автор - Дудар М. А. вихователь ЗДО №6.
СНІГУРІ
Прилетіли снігурі, до калини у дворі,
Стали бубочки клювати
Та калину прославляти.
Соковита та смачна
Для здоров’ячка вона.
А у кожної калинки є маленькі серединки,
Дуже схожі на сердечка.
Снігурі їх полюбляють
Та калину прославляють.