ДОШКІЛЬНЯТАМ ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Швидкоплинно проходять осінні місяці, насичені різноманітною захоплюючою і продуктивною роботою з малечею у дитсадку. У дошкільному віці потрібно навчити дітей спілкуватися, користуватися природними ресурсами, взаємодіяти в соціумі. Завдань багато, а часу мало. Педагоги нашого дошкільного закладу реалізовують інтегрований курс «Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку». Їх мета — аби вихованці не пасивно засвоювали знання, а активно долучалися до їх пошуку і застосовували їх у повсякденному житті. Відтак моделюють різні ситуації, у яких діти повторюють засвоєні дії. Постійно шукають цікаві, ефективні форми й методи роботи, щоб остаточно сформувати в дошкільників важливі для них навички. Найбільше дітям подобаються різноманітні, незвичайні та яскраві ігри-заняття, дослідницько-пізнавальні прогулянки, пригодницький квест тощо. Завдяки такому підходу в роботі, без натиску й зайвого моралізування спрямовується діяльність дітей, їхній розвиток у правильному напрямі сталого розвитку.
1. «Стале споживання – або раціональне використання природних ресурсів» - під таким гаслом діти групи «Чомусики» з вихователем Типак Л. М. дійшли до розуміння того, що вони, навіть у своєму віці, вже можуть посприяти благополуччю свого життя та майбутніх поколінь.
2. Вихователь старшої групи «Пізнайки» Кравченко Н. П. використовуючи доступні методи і прийоми, доносить до дітей ідею важливості оберігати навколишнє середовище. Заняття «А вода - це справжнє диво! Як прожити без води? З нею ми завжди щасливі, з нею в нас нема біди.»
3. Творчі роботи дітей:
- «Збережемо ліс – збережемо здоров'я» - аплікація дітей групи «Пізнайки», вихователь Романюк Л. М.
- «У вальсі закружляв листопад» - з використанням нетрадиційної техніки малювання зім’ятим папером (з обрізків паперу), вихователь Іванова О. І.
- «Парасолька для пані Осені» - декорація на парасольці за допомогою опалого різнобарвного листя виконали діти старшої групи «Всезнайки», вихователь Балко О. О.
- «У творчій майстерні юних художників» групи «Чомусики» разом з вихователем Типак Л. М. своїми талановитими пальчиками та за допомогою пластиліну розфарбували кленові листочки, змішували кольори, придумували чудернацькі візерунки, втілювали прекрасні фантазії та основним завданням було донести думку про користь та шкоду опалого листя, заборону спалювання.
4. Інтегроване заняття-прогулянка «Пригоди маленької сніжинки» з пріоритетом пошуково-дослідницької діяльності із сталого розвитку, група «Пізнайки», вихователь Романюк Л. М.
5. «Любимо рідний край, дбаємо про нього» творча та трудова діяльність дітей групи «Пізнайки», вихователь Романюк Л. М.